مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 06:452021-12-23اجتماعي

آغاز بارش باران در گیلان/ ارتفاعات برفی است


مدیر کل هواشناسی گیلان با اشاره به آغاز بارش باران در این استان از بامداد امروز، گفت: بارش در ارتفاعات به صورت برف پیش بینی شده است.

- با بیان اینکه بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده ورود سامانه ناپایدار و ریزش هوای سرد از عرض های شمالی در منطقه است، اظهار کرد: از اواخر وقت چهارشنبه شرایط برای کاهش دما، ابرناکی و مه آلود بودن هوا، بارندگی و وزش باد فراهم شد.

وی با بیان اینکه بارش در ارتفاعات و دامنه های استان گیلان به صورت برف و کولاک پیش بینی شده است، افزود: این شرایط تا روز شنبه هفته آینده در استان گیلان ادامه دارد.

مدیر کل هواشناسی گیلان اضافه کرد: با تقویت برودت هوا طی روزهای جمعه و شنبه در برخی مناطق جلگه ای نیز مخلوطی از باران و برف پیش بینی شده است.

وی در ادامه با اشاره به تضعیف و خروج این سامانه بارشی در روز شنبه از استان گیلان، گفت: برای یکشنبه و دوشنبه شرایط برای یخبندان وجود دارد.

دادرس با بیان اینکه با توجه به میزان بارش ها هشدار سطح زرد در استان گیلان صادر شده است، افزود: در این اخطاریه نسبت به بروز آبگرفتگی معابر، لغزش و رانش، کاهش دید، لغزندگی و اختلال در محورهای کوهستانی، خسارت به محصولات کشاورزی، احتمال خسارت به سازه ها و احتمال وقوع بهمن در مناطق مستعد هشدار داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بارش باران در گیلان/ ارتفاعات برفی است

آغاز بارش باران در گیلان/ ارتفاعات برفی است