مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 06:402021-12-23سياسي

باید به حوزه تبلیغ به عنوان محور جریان سازی نگاه کرد


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: باید به حوزه تبلیغ به چشم گفتمان نگاه کرد و فضایی ایجاد شود که حرف انقلاب از طرق مختلف به گوش همگان برسد و بتوانیم از مخاطب بیشتری بهره ببریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حجت الاسلام محمدجواد زهرایی چهارشنبه شب در آیین آغاز به فعالیت کارگاه 3 روزه گرافیک محیطی فاطمیه و سالروز شهادت سردار دل ها که در سالن جلسات حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: فعالیت مستمر رسانه ای و تولید آثار چشمگیر و هدفدار می تواند در سطح جامعه منشأ اثر باشد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: 20 درصد از افراد جامعه اشخاصی هستند که رسانه ها را دنبال نمی کنند و عمده اطلاعات مذهبی را از تابلوهای شهری دریافت می کنند.

وی گفت: بخشی دیگر از جامعه افرادی هستند که از رویدادهای مختلف ملی و مذهبی مطلعند و نسبت به تابلوهای سطح شهر حس مثبت و یا منفی دارند و بخش قابل توجهی از افراد هم علاوه بر آگاهی از تابلو ها اور می پذیرند.

حجت الاسلام زهرایی با اشاره به این موضوع که کار گرافیکی و طراحی بنر و پوستر یک کار رسانه ای اثرگذار در جامعه است عنوان کرد: نباید تصور شود که این کار یک کار کم اثر است چرا که این پوسترها قطعاً در بیننده و مخاطب اثر دارد، این امر مسئله ای است که در خصوص ان غفلت کرده ایم، ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید به حوزه تبلیغ به عنوان محور جریان سازی نگاه کرد

باید به حوزه تبلیغ به عنوان محور جریان سازی نگاه کرد