مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 06:352021-12-23سياسي

معصومی: بانوان، بهترین پیام رسان مکتب سلیمانی هستند


استاد دانشگاه نقش بانوان را در شناساندن مکتب سلیمانی بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: بانوان ایرانی بهترین پیام رسان مکتب سلیمانی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، منصوره معصومی اصل در نشست مجازی با محوریت نقش زنان در شناساندن مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: بانوان ایرانی بهترین ناشر در فرهنگ مکتب سلیمانی هستند.

وی نقش بانوان در شناساندن مکتب سلیمانی را مهم برشمرد و تصریح کرد:  حضرت زهرا (س) نخستین فرد انقلابی و مدافع حرم اهل بیت (ع) به شمار می روند شخصیت بزرگی که پیامبر اکرم (ص) در مورد ایشان فرمودند اگر کسی حضرت فاطمه (س) را اذیت کند مرا آزرده و کسی که او را خشنود کند مرا خشنود ساخته است .

  استاد دانشگاه با بیان اینکه بانوان جایگاه والای خود را بشناسند، ابراز کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) در بستر شهادت نیز دست از انقلابی گری و جهاد برنمی دارد بانوان ما اگر به خوبی جایگاه خودشان را در پیشگاه الهی بشناسند بسیاری از تدبیرها به دستشان رقم می خورد.

معصومی اصل خاطرنشان کرد: متاسفانه خلاء فکری و اندیشه در دختران و بانوان ما وجود دارد که باید آنها را این خلاءها سیراب کرد برایم عجیب است برای آنکه راندمان علمی دانشجویان را بالا ببرند در کشوری همانند انگلستان آیین نامه ای مصوب می کنند که بر اساس این آیین نامه؛ دختر و پسر نمی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معصومی: بانوان، بهترین پیام رسان مکتب سلیمانی هستند

معصومی: بانوان، بهترین پیام رسان مکتب سلیمانی هستند