مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 06:102021-12-23اجتماعي

وجود 5 نقطه بحرانی و حادثه خیز پیراشهری وقوع سیلاب در قم


مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم به وجود 5 نقطه بحرانی وقوع سیلاب خارج از شهر اشاره کرد و گفت: این نقاط خارج از محدوده شهری بوده و شهرداری اجازه کار عملیاتی یا مطالعاتی در این نقاط را نداشته و باید استان برای رفع آن اقدامات لازم را انجام دهد.

- علی اکبر رحیمی در گفت وگو با خبرگزاری فارس در قم، با اشاره به فرارسیدن فصل زمستان و پیش بینی بارش های مناسب برف و باران در فصل زمستان اظهار داشت: مجموعه مدیریت بحران شهرداری مانند سنوات گذشته، در آماده باش کامل برای پشتیبانی از عوامل و تجهیزات معاونت خدمات شهری قرار دارد.

وی به وجود 5 نقطه بحرانی وقوع سیلاب خارج از شهر اشاره کرد و گفت: متأسفانه باوجود مکاتبات زیادی که با دستگاه ها متولی داشته ایم، هنوز هیچ اقدام مثبتی از طرف مدیریت استان برای رفع تهدیدهای پیراشهری انجام نشده است.

مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم ادامه داد: اطلاع رسانی دقیقی از شرایط این 5 نقطه بحرانی با ادارات راه و شهرسازی، مدیریت بحران استان، محیط زیست، منابع طبیعی و راه آهن انجام شده و اخیراً نیز نامه ای با امضا شهردار قم برای دستگاه های مربوط ارسال شده است.

وی با تأکید بر اهمیت ساماندهی این 5 نقطه حادثه خیز پیراشهری اذعان کرد: کوه یزدان، بالادست پردیسان، کوه دوبرادران، بالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 5 نقطه بحرانی و حادثه خیز پیراشهری وقوع سیلاب در قم

وجود 5 نقطه بحرانی و حادثه خیز پیراشهری وقوع سیلاب در قم