مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1400 ساعت 05:052021-12-23اقتصادي

چالش مسکن نیازمندان و مددجویان و راه های نجات


احداث مسکن بخش فراوانی از تولید ناخالص داخلی را به خود اختصاص می دهد و برای گروه کثیری از مردم ایجاد اشتغال می کند و به طور مستقیم و غیرمستقیم به صنعت مسکن وابسته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در اصل شماره 31 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، دسترسی به مسکن مناسب حق هر و کمیته امداد امام (ره) قرار دارند.

در حالی که در بدترین حالت ممکن، حدود 40 درصد از جمعیت ایران یعنی 10 میلیون خانواده اجاره نشین هستند، حداقل بیش از 2 میلیون خانواده از آمار خانواده های زیر خط فقر و یا تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) صاحب خانه هستند که با سرمایه گذاری بر روی زمین های آنان و انبوه سازی از سوی شرکت های ساخت و ساز بخش خصوصی، با یک تیر چند نشان زده می شود، هم مشکل مسکن حل می شود و هم تعداد خانواده های تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) کم می شود.

فرآیند اجرای این پروسه باید چگونه باشد: گام اول : تجزیه و تحلیل و تقسیم بندی خانواده های تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) به خانواده های صاحب مسکن و اجاره نشین گام دوم : تجزیه و تحلیل و تقسیم بندی زمین خانواده های صاحب مسکن از نظر منطقه، ناحیه، متراژ و غیره گام سوم : دعوت از خانواد های دارای شرایط ایده آل برای ساخت و ساز و توضیح فرآیند برای آنان گام چهارم : برگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش مسکن نیازمندان و مددجویان و راه های نجات

چالش مسکن نیازمندان و مددجویان و راه های نجات