مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 20:352021-12-22فرهنگي

داوری آثار جایزه جلال همچنان ادامه دارد/ زمان برگزاری اختتامیه هنوز مشخص نیست


دبیر اجرایی چهاردهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد با اشاره به اینکه همچنان روند داوری آثار این جایزه ادامه دارد، گفت: قرار نیست دقت در داوری را فدای سرعت کنیم، - غلامرضا طریقی دبیر اجرایی چهاردهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد در گفت وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس با اشاره به آخرین وضعیت برگزاری اختتامیه این دوره اظهار داشت: هیأت علمی این جایزه نیمه آبان ماه از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی و منصوب شد و از همان زمان روند داوری های آثار آغاز شد.

وی گفت: زمان ارسال آثار به این دوره از جایزه تا پانزدهم آبان ماه ادامه داشت و بر این اساس 907 عنوان در حوزه رمان، 287 عنوان در بخش مجموعه داستان کوتاه، 356 اثر در بخش مستندنگاری و 37 عنوان دربخش نقد ادبی به دبیرخانه واصل شد.

داوری آثار همچنان ادامه دارد طریقی با اشاره به اینکه گروه های مختلف داوری در حال بررسی آثار در بخش های مختلف هستند، تصریح کرد: در برخی از بخش ها که آثار کمتری داشتیم، داوری ها به پایان رسیده است اما به طور مثال در بخش رمان که آثار زیادی ارسال شده بود، روند داوری به صورت فشرده همچنان ادامه دارد.

فعلاً زمانی برگزاری اختتامیه مشخص نیست دبیر اجرایی چهاردهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد با بیان اینکه هنوز نمی توان به صورت قطعی زمانی را برای برگزاری م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوری آثار جایزه جلال همچنان ادامه دارد/ زمان برگزاری اختتامیه هنوز مشخص نیست

داوری آثار جایزه جلال همچنان ادامه دارد/ زمان برگزاری اختتامیه هنوز مشخص نیست