مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 20:052021-12-22بين الملل

اعتراض بشار الجعفری به سیاست آمریکا در قبال سوریه


معاون وزیر امور خارجه سوریه سیاست های آمریکا در قبال کشورش و منطقه را غیر واقع بینانه خواند و افزود که این کشور هنوز از برگ داعش در عراق و سوریه استفاده می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، بشار الجعفری چهارشنبه شب در گفتگو با شبکه خبری المیادین افزود: سوریه پیروزی بزرگی بر تروریسم به دست آورده، اما جنگ هنوز پایان نیافته است.

سیاستمدار ارشد سوری تاکید کرد که تصمیم رهبری و ملت سوریه مبتنی بر عدم حضور هرگونه اشغالگر در خاک سوریه است.

وی به تحمیل سال ها جنگ و تروریسم علیه کشورش اشاره و دهه اخیر را برای سوریه دهه آتش و جنگ عنوان کرد و افزود: سخن گفتن از پایان جنگ در سوریه امکان پذیر نیست مگر اینکه به اشغالگری در سراسر سوریه پایان داده شود.

الجعفری با محکوم کردن سیاست های خصمانه غرب علیه کشورش گفت: اقدام غرب علیه سوریه، نوعی تسویه حساب با دمشق به دلیل به شکست کشاندن طرح های غرب در منطقه است.

وی با انتقاد از سیاست های آمریکا افزود: واشنگتن هیچ گاه سیاست واقع بینانه ای را در منطقه پیش نبرده است و هنوز از برگ داعش در عراق و سوریه استفاده می کند.

الجعفری در عین حال گفت: دمشق هرگز در ها را به روی هیچ گونه تحرک سازنده از سوی آمریکا در قبال سوریه نبسته است و واشنگتن باید سیاست واقع بینانه در قبال سوریه و منطقه در پیش گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض بشار الجعفری به سیاست آمریکا در قبال سوریه

اعتراض بشار الجعفری به سیاست آمریکا در قبال سوریه