مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 19:502021-12-22حوادث

تصادف سنگین میکسر با 12 خودرو در تهران/ 6 مصدوم و یک فوتی


یک دستگاه میکسر بتن به دلیل نامشخصی به هنگام حرکت در بخش های شمال بزرگ راه با 12 دستگاه خودروی سورای، این احتمال وجود دارد که تعداد خودروها بیشتر باشد، - برخورد کرده بود که در همان بخش هم 6 نفر دچار مصدومیت شده بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: در این حادثه سنگین که 12 دستگاه خودروی سورای در بخش های بالاتر و یک دستگاه خودروی دیگر و یک میگسر درگیر این حادثه شده بودند یک مرد جان خود را از دست داد و 6 نفر هم دچار مصدومیت شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، جلال مکلی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت 18 و 49 دقیقه امشب یک مورد تصادف سنگین در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید ستاری نرسیده به خیابان مخبری به سامانه 125 سازمان آتش نشانی تهران اطلاع داده می شود سه ایستگاه آتش نشانی به همراه جرثقیل سازمانی به محل اعزام می شوند.

وی گفت: در محل مشاهده می شود یک دستگاه میکسر بتن به دلیل نامشخصی به هنگام حرکت در بخش های شمال بزرگ راه با 12 دستگاه خودروی سورای، این احتمال وجود دارد که تعداد خودروها بیشتر باشد، برخورد کرده بود که در همان بخش هم 6 نفر دچار مصدومیت شده بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به اینکه آتش نشان ها مشغول ایمن سازی هستند، افزود: این میکسر در ادام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف سنگین میکسر با 12 خودرو در تهران/ 6 مصدوم و یک فوتی

تصادف سنگین میکسر با 12 خودرو در تهران/ 6 مصدوم و یک فوتی