مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 18:202021-12-22بين الملل

بشار جعفری: دمشق از هرگونه تحرک سازنده از جانب آمریکا استقبال می کند


سوریه هیچ روزی درها را به روی هرگونه تحرک واقع گرایانه و سازنده آمریکا در قبال خود نبسته است و اکثر مواضع آمریکا را غیرواقعی خواند.

- معاون وزیر خارجه سوریه اظهار کرد: سوریه هیچ روزی درها را به روی هرگونه تحرک "واقع گرایانه و سازنده" آمریکا در قبال خود نبسته است و اکثر مواضع آمریکا را غیرواقعی خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بشار جعفری ، معاون وزیر خارجه سوریه، ضمن تأکید بر هم پیمانی کشورش با روسیه و ایران، گفت که دمشق از هرگونه تحرک سازنده از جانب آمریکا در قبال سوریه استقبال می کند.

بشار جعفری در مصاحبه با شبکه المیادین گفت: فقط وقتی می توان گفت که جنگ در سوریه پایان یافته که اشغالگری به صورت کامل در کشور از میان برود.

او تأکید کرد که دمشق هرگز در را به روی هرگونه تحرک سازنده از جانب آمریکا در قبال سوریه نبسته و افزود که باید واشنگتن سیاستی واقع بینانه در قبال سوریه و منطقه پیش گیرد.

جعفری افزود که دمشق در سیاست خود واقع بینانه عمل کرده و جایگاه و تأثیر واشنگتن در سیاست بین المللی را درک می کند و تشخیص می دهد که کدام کشور دوست، کدام یک متحد، کدام یک اشغالگر، و کدام یک مقاوم است.

او تأکید کرد که با وجود این واشنگتن هیچ گاه سیاست واقع بینانه ای در منطقه پیش نگرفته و هنوز از برگه داعش در عراق و سوریه استفاده می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بشار جعفری: دمشق از هرگونه تحرک سازنده از جانب آمریکا استقبال می کند

بشار جعفری: دمشق از هرگونه تحرک سازنده از جانب آمریکا استقبال می کند