مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 18:002021-12-22فرهنگي

شعر شرقی ترین سلاح در اختیار ماست


یاسر احمدوند با اشاره به این که شعر شرقی ترین سلاحی است که در اختیار ما بوده، گفت: جشنواره بین المللی شعر فجر باید با توجه به چنین معرفت شناسی ­ای گام بردارد، - شعر را بیشتر بشناساند، آن را در جایگاه برتری در نگاه عموم قرار دهد و در گسترش این پدیده و آشنایی مردم با آن گام بردارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، نشست هیئت علمی شانزدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر، امروز (اول دی ماه 1400) در خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار شد.

در این نشست یاسر احمدوند (معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، علی رمضانی (مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران)، قربان ولییی (دبیر علمی شانزدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر)، یوسفعلی میرشکاک، علیرضا قزوه، ناصر فیض، محمدرضا روزبه، علی محمد مودب، سید احمد میرزاده و عبدالجبار کاکایی (اعضای هیئت علمی این دوره از جایزه) و غلامرضا طریقی (دبیر اجرایی شانزدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر) حضور داشتند.

افشین علا دیگر عضو هیئت علمی این دوره از جایزه نیز به صورت مجازی در نشست حاضر بود.

در ابتدای این نشست یاسر احمدوند، بیان کرد: امیدوارم این جلسه آغاز حرکتی متناسب برای جشنواره بین المللی شعر فجر و شروع مسیری برای توجه، توسعه و رشد فضای شعر و توجه بیشتر به کسانی باشد که در حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعر شرقی ترین سلاح در اختیار ماست

شعر شرقی ترین سلاح در اختیار ماست