مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 16:102021-12-22ورزشي

مشاغل بانوان در محلات کمتر برخوردار سمنان مورد ایجاد شود


نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس با اشاره به ضرورت برطرف کردن ریشه ای مشکلات محلات سمنان، گفت: ایجاد مشاغل بانوان در محلات کمتر برخوردار سمنان مورد تاکید است.

- ، عباس گلرو غروب چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات محله سرداران شهید سمنان به میزبانی پایگاه بسیج حضرت سکینه (س) با بیان اینکه نقشه مهندسی شده برای برطرف شدن مسائل و مشکلات به صورت ریشه ای در این محله، از ضروریات است، ابراز کرد: باید بتوانیم اقدامات ویژه در زمینه مقابله با معضلات اجتماعی را جاری و سازی کنیم.

وی با اشاره به ضرورت برطرف کردن ریشه ای مشکلات محلات سمنان، افزود: ایجاد مشاغل خانگی برای بانوان در این محله را پیگیری نموده و تسهیلات خوبی در نظر خواهیم گرفت.

استاندار سمنان نیز در این نشست گفت: در بحث جمع آوری معتادان متجاهر از این محله، اقدامات لازم از سوی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و نیروی انتظامی استان اجرایی شود و هیچ نقطه ای در حاشیه شهر سمنان نباید بدون روشنایی باقی بماند، لذا ضرورت دارد شرکت توزیع برق استان در این خصوص اقدام کند.

سید محمدرضا هاشمی با بیان اینکه برای ارتقا نشاط اجتماعی، ویژه محله اسلامی سرداران شهید شهر سمنان، لازم است ورزش و جوانان برنامه عملیاتی زمانبندی شده ارائه کند، بیان کرد: تعیین تکلیف و ساماندهی اثر تاریخی یخچال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاغل بانوان در محلات کمتر برخوردار سمنان مورد ایجاد شود

مشاغل بانوان در محلات کمتر برخوردار سمنان مورد ایجاد شود