مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 15:552021-12-22اقتصادي

کارآفرینان نباید درگیر بروکراسی های زائد شوند


استاندار گیلان همکاری و هم افزایی برای تحقق شعار راهبردی رونق تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها را انتظار خود از همه دستگاه ها و نهادها عنوان و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی عصر امروز در جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان در سالن الغدیر استانداری اظهار کرد: باید از متقاضیان توسعه طرح های تولیدی، حمایت شود و به گونه ای برنامه ریزی صورت گیرد که آنان، درگیر بروکراسی های زائد نشوند.

  وی پشتیبانی از سرمایه گذار را یکی از راه های تحقق شعار سال دانست و گفت: بایستی در چارچوب های قانونی، حمایت های لازم صورت گرفته و در پاسخ به درخواست ها، سرعت بخشی شود.

  استاندار گیلان بانک ها را مکلف به اعلام تسهیلات پرداختی در بخش رونق تولید کرد و افزود: باید منابع بانک ها در استان هزینه و از حداکثر ظرفیت برای فراهم سازی سرمایه در گردش تولیدکنندگان استفاده شود و در این مسیر، عملکرد بانک ها و میزان همکاری آن ها با مصوبات کارگروه رفع موانع تولید استان، رصد و در جلسه آینده این کارگروه اعلام گردد.

  عباسی همکاری و هم افزایی برای تحقق شعار راهبردی رونق تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها را انتظار خود از همه دستگاه ها و نهادها عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینان نباید درگیر بروکراسی های زائد شوند

کارآفرینان نباید درگیر بروکراسی های زائد شوند