مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 15:152021-12-22اقتصادي

ایجاد اتاق بازرگانی مشترک ایران و سریلانکا


رییس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: برقراری مستقیم میان تجار و فعالان اقتصادی ایران و سریلانکا بهترین راهکاردر جهت توسعه روابط تجاری دو کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، در دیدار  رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران با وزیر صنعت سریلانکا و رییس اتاق بازرگانی این کشور بر ایجاد اتاق مشترک بازرگانی، ایجاد واحدهای تولیدی ایران در حوزه لبنیات و صنایع غذایی در کشور سریلانکا با هدف صادرات مجدد به کشورهای بدون تعرفه، صادرات تراکتور و محصولات پایبن دست پتروشیمی ایران به سریلانکا در راستای توسعه روابط تجاری دو کشور تاکید شد.

در این دیدار علیرضا پیمان پاک ضمن تشریح ظرفیت های صنعتی کشور و اقدامات صورت گرفته در توسعه تعاملات  تجارت ایران با کشورهای منطقه، به معرفی دستاوردهای ایران در حوزه تجهیزات پزشکی، دارو و محصولات دانش بنیان  پرداخت.

وی همچنین برقراری ارتباط مستقیم میان تجار و فعالان اقتصادی ایران و سریلانکا را  بهترین راهکار در جهت توسعه روابط تجاری دو کشور دانست و پیشنهاد کرد تا اتاق بازرگانی مشترک ایران و سریلانکا ایجاد شود.

در ادامه این نشست، وزیر صنعت سریلانکا با اشاره به دستاوردهای تحسین برانگیز ایران در حوزه های مختلف صنعت، معدن و محصولات دانش بنیان،  آمادگی کامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اتاق بازرگانی مشترک ایران و سریلانکا

ایجاد اتاق بازرگانی مشترک ایران و سریلانکا