مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 14:302021-12-22اقتصادي

سرمایه گذاری 39 میلیون یورویی برای پایداری خوراک اتان پتروشیمی ها


قرارداد 39 میلیون یورویی ساخت واحد بازیابی اتان پتروشیمی بندر امام با هدف تأمین حداکثری خوراک واحدهای الفین این شرکت با شرکت طراحی و مهندسی صنایع انرژی (EIED) امضا شد.

- قرارداد 39 میلیون یورویی ساخت واحد بازیابی اتان پتروشیمی بندر امام با هدف تأمین حداکثری خوراک واحدهای الفین این شرکت با شرکت طراحی و مهندسی صنایع انرژی (EIED) امضا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جعفر ربیعی- مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در مراسم احداث واحد بازیافت اتان شرکت پتروشیمی بندر امام با شرکت طراحی و مهندسی صنایع انرژی به روش EPCC گفت: با توجه به آنچه در پتروشیمی بندر امام شاهد هستیم و ثبت رکوردهای تولید، این شرکت مصداق بارز تحول است، زمانی گفته می شد که این پتروشیمی قدیمی است اما با اقدامات توسعه ای امروز این مجموعه به مثابه یک شرکت تازه تاسیس در حال فعالیت است.

وی با تأکید بر اینکه هلدینگ خلیج فارس از اجرای پروژه های کم حجم در کنار اجرای مگاپروژه ها غافل نمی شود، اظهار کرد: ساخت واحد بازیابی اتان پتروشیمی بندر امام از پروژه های داخلی و رفع موانع تولید است که چنین پروژه هایی به طور مدام در شرکت های زیرمجموعه گروه در حال اجراست که به افزایش سوددهی و درآمد منجر می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 39 میلیون یورویی برای پایداری خوراک اتان پتروشیمی ها

سرمایه گذاری 39 میلیون یورویی برای پایداری خوراک اتان پتروشیمی ها