مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 14:052021-12-22اجتماعي

بیش از 33 هزار نفر در بام ایران تحت پوشش سوادآموزی قرار دارند


معاون سوادآموزی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: 33 هزار و 952 نفر از افراد بیسواد استان تحت پوشش نهضت سوادآموزی قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهمن خدادادی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سوادآموزی به عنوان یکی از موضوعات سند تحول بنیادین مطرح شده است، اظهار کرد: بر اساس آخرین سرشماری ها جامعه هدف سواد آموزی در چهارمحال و بختیاری جمعیتی بالغ بر 612 هزار و 956 نفر است.

وی با اشاره به اینکه 574 هزار و 47 نفر از جمعیت هدف باسواد هستند، عنوان کرد: 36 هزار و 770 نفر از افراد سرشماری شده بی سواد بوده اند.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 94 درصد از جمعیت استان باسواد هستند، تصریح کرد: در سال گذشته از 36 هزار بی سواد در استان شناسایی شد.

خدادادی ادامه داد: 33 هزار و 952 نفر از افراد بی سواد استان تحت پوشش نهضت سواد موزی قرار گرفته اند که از این تعداد 10 هزار و 224 نفر در آزمون پایانی قبول شدند.

وی با بیان اینکه درصد پیشرفت چهارمحال و بختیاری در سواد آموزی نسبت به میانگین کشوری بالاتر است، گفت: هزار و 294 نفر آموزش دهنده نهضت سوادآموزی در استان فعالیت می کنند.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به ایجاد مراکز یادگیری محلی، تصریح کرد: با ایجاد این مراکز در تلاش هستیم آموزش های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 33 هزار نفر در بام ایران تحت پوشش سوادآموزی قرار دارند

بیش از 33 هزار نفر در بام ایران تحت پوشش سوادآموزی قرار دارند