مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 14:002021-12-22فرهنگي

هنرمندان با تلویزیون قهر نکردند، بیرونشان کردند!


این روزها کاراکترهای مجموعه های طنز تلویزیون واقعی و ملموس نیستند و همین امر موجب فاصله گرفتن مخاطب از تلویزیون شده، از طرفی خنداندن مخاطب هم در شرایط فعلی دشوار شده است.

- جی پلاس، سوسن پرور ـ بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ـ درباره مسائلی چون نبود تعدادی از هنرمندان و برنامه سازان باتجربه و محبوب در تلویزیون، تکرار نشدن سریال های طنز سال های گذشته، سخت شدن خنداندن مخاطب تلویزیون در شرایط فعلی صحبت کرد و دلیل اصلی این مشکلات را ضعف در کاراکترسازی قصه ها و غیرواقعی بودن شخصیت ها دانست.

ایسنا نوشت؛ او درباره اینکه طنزهای این روزهای تلویزیون دیگر مخاطب را نمی خندانند و شاد کردن مخاطبان دشوار شده، به این پرسش که آیا این اتفاق به خاطر ضعف کارهاست یا شرایط زندگی این روند را ایجاد کرده است؟ اینگونه پاسخ داد: ما درباره سریال هایی در گذشته صحبت می کنیم که کاراکتر پردازی ها و مشکلات و مسائل قابل لمسی در آنها بود.

به عنوان مثال اگر بخواهیم کارهای آقای رضا عطاران را مثال بزنیم یا کارگردان های دیگر که موفق بودند، در کارهایشان کاراکترهایی داشتند که همه آنها مابه ازای بیرونی داشتند و ما آنها را می شناختیم و انگار در اطرافیانمان آنها را می دیدیم؛ بنابراین شخصیت ها کاملا برایمان ملموس بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان با تلویزیون قهر نکردند، بیرونشان کردند!

هنرمندان با تلویزیون قهر نکردند، بیرونشان کردند!