مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 13:252021-12-22دانش

حذف 2هزار رشته محل دانشگاه پیام نور طی 4 سال گذشته


رییس سابق دانشگاه پیام نور از حذف 2هزار رشته محل که طی سه سال متقاضی نداشتند خبر داد و گفت: این رشته محل ها طی چهار سال گذشته حذف شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا زمانی در مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه پیام نور که با حضور وزیر علوم برگزار شد، گفت: طی این چهار سال گذشته خیلی تلاش شد تیم مدیریتی دانشگاه پیام نور هیچ اقدامی را بدون کار کارشناسی انجام ندهد و هیچ تصمیم شخصی در این مدت چهار سال گرفته نشد.

رییس سابق دانشگاه پیام نور با اشاره به برنامه هایی که طی این مدت انجام شده است، گفت: برنامه راهبردی 20 ساله دانشگاه پیام نور برای اولین بار تدوین و تصویب شد در حال حاضر دانشگاه می داند در چه مسیری حرکت کند.

وی ادامه داد: همچنین نظم و انضباط مالی در این دوران ایجاد شد، زمانی که من مسئولیت دانشگاه را تحویل گرفتم 160 میلیارد بدهی خارج از دانشگاه داشتیم اکنون که این مسئولیت را واگذار کرده ام هیچ بدهی خارج از دانشگاه نداریم.

زمانی ادامه داد: یکی از مشکلاتی که در حال حاضر وجود دارد معوقات افزایش حقوق کارمندان و همسان سازی است که ما برای این موضوع نیز مبلغ خوبی در بودجه پیش بینی کرده بودیم و هماهنگی های لازم انجام شده بود و اگر تصویب می شد دانشگاه از نظر معوقات مشکلی نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف 2هزار رشته محل دانشگاه پیام نور طی 4 سال گذشته

حذف 2هزار رشته محل دانشگاه پیام نور طی 4 سال گذشته