مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 13:202021-12-22ورزشي

یک مسئول: دختران دبیرستانی می توانند ازدواج کنند


مهدی متقی فر، سرپرست دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: دختران دبیرستانی می توانند ازدواج کنند به طور مثال پیش تر دختری که 16 یا 17 سال داشت ازدواج می کرد عذرش را از مدرسه می خواستند و طبیعتا این با قانون جوانی جمعیت و از سوی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سرپرست دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: از دانش آموزانی که بر اساس قانون ازدواج می کنند حمایت می کنیم تا بتوانند ادامه تحصیل بدهند، زیرا این مهم به ترویج ازدواج و پایین آمدن سن ازدواج کمک می کند.

"مهدی متقی فر" سرپرست دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان درباره وام ازدواج در بودجه پیشنهادی سال 1401 و تسهیلات جایگزین آن گفت: به دولت اختیار داده شده که با آیین نامه ای که سازمان برنامه و بودجه طراحی می کند؛ دولت در تسهیلات و بازپرداخت آن اختیار داشته باشد، یا تغییراتی بدهد و حتی مبلغ وام هم نسبت به وام سال قبل بالاتر دیده شده است.

بعد از تصویب بودجه، خبرهای دقیق تر و بهتری خواهیم داشت.

متقی فر در پاسخ به این سوال که اخیرا تحصیل دانش آموزان دختر متاهل در مدارس روزانه مصوب شده، حضور دانش آموز متاهل در مدرسه چه پیامدهایی دارد و آیا این می تواند منجر به ازدواج در سنین پایین شود؟ گفت: قطعا مدنظر آن ها از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مسئول: دختران دبیرستانی می توانند ازدواج کنند

یک مسئول: دختران دبیرستانی می توانند ازدواج کنند