مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 12:552021-12-22اقتصادي

اجرای 5 پروژه برای تنوع بخشی به مصرف نهاده های دام و طیور


ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد: برای تنوع بخشی به مصرف نهاده های دام و طیور عملیاتی 5 پروژه ملی در کشور اجرا شده است.

- ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد: برای تنوع بخشی به مصرف نهاده های دام و طیور عملیاتی 5 پروژه ملی در کشور اجرا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به همت ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اجرای 5 پروژه ملی برای تنوع بخشی به مصرف نهاده های دام و طیور در کشور عملیاتی شده است.

برنامه هایی چون جایگزینی ذرت و سویا با ضایعات کشاورزی داخلی برای خوراک دام، طیور و آبزیان ( 1500 تن در ماه) ، تولید خوراک دام از ضایعات نخیلات(تولید 30 تن خوراک فرآوری شده در روز) ، تولید دستگاه پخت و بازیافت ضایعات پروتیینی (قابلیت تولید 1500 تن محصول پروتیینی در سال) ، فرآوری و غنی سازی کود طیور برای تغذیه دام(روزانه 40 تن) و انجام مطالعات فارمی(تعیین سطح بهینه استفاده از گندم در جیره جوجه های گوشتی) .

به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، پیش بینی ها از این حکایت دارد که با اجرای کامل این طرح ها 7 میلیون دلار صرفه جویی ارزی در کشور رقم بخورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 5 پروژه برای تنوع بخشی به مصرف نهاده های دام و طیور

اجرای 5 پروژه برای تنوع بخشی به مصرف نهاده های دام و طیور