مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 12:252021-12-22سياسي

روند اجرای پروژه پل شهید همدانی مطلوب نیست


رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان با انتقاد از روند پیشرفت پروژه تقاطع غیر همسطح سردار شهید همدانی، گفت: تعهداتی که مدیریت شهری برای ادامه روند پروژه سردار همدانی داده بود تاکنون به صورت کامل عملیاتی نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مهدی حیدری بعد از ظهر امروز در جلسه کمیسیون فنی عمرانی و حمل و نقل و ترافیک شورای شهر با اشاره به برگزاری جلسات متعدد برای حل و فصل مشکلات پروژه های شهری از جمله تقاطع غیر همسطح سردار شهید همدانی، پل غدیر و پارکینگ طبقاتی آقاجانی بیگ، اظهار کرد: در این جلسات وعده هایی برای رفع و ادامه روند پروژه ها داده شده که متاسفانه تاکنون به این وعده ها به صورت کامل عمل نشده و این موضوع باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه پیمانکاران پروژه ها سرمایه گذار نیستند بلکه همکار و بازوی اجرایی مدیریت شهری محسوب می شوند گفت: اگر وعده تامین منابع مالی یا رفع مشکلات پروژه ها را می دهیم باید حداقل به بخشی از آنها عمل کنیم که متاسفانه حتی به حل مشکل بروکراسی و تکمیل مستندات و صورتجلسات هم توجه نشده است.

با روند کنونی عدم عمل به تعهدات، پروژه شهید همدانی مجدداً دچار مشکل می شود رییس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر همدان با بیان اینکه با این روند کنونی عدم عمل به تعهدات، احتمال تعط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند اجرای پروژه پل شهید همدانی مطلوب نیست

روند اجرای پروژه پل شهید همدانی مطلوب نیست