مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 11:552021-12-22اقتصادي

انصراف غول های فناوری از شرکت در نمایشگاه CES


آمازون، مِتا پلتفرمز، توییتر و پینترست جدیدترین شرکتهایی هستند که به دلیل نگرانی از شیوع اُمیکرون، به نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرف کننده (CES) در لاس وگاس تیمی نمی فرستند.

- آمازون، مِتا پلتفرمز، توییتر و پینترست جدیدترین شرکتهایی هستند که به دلیل نگرانی از شیوع اُمیکرون، به نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرف کننده (CES) در لاس وگاس تیمی نمی فرستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایشگاه فناوری CES رویداد سالانه نمایش جدیدترین ترندها و گجتها در صنعت فناوری است و بیش از 180 هزار نفر در سراسر جهان را در گذشته به خود جلب کرده است.

سخنگوی آمازون در ایمیلی به رویترز اعلام کرد آمازون و رینگ (واحد خانه هوشمند این شرکت) به دلیل تغییر سریع وضعیت و ابهامات پیرامون واریانت اُمیکرون، ماه آینده در نمایشگاه CES شرکت نخواهند کرد.

بلومبرگ نیوز در ابتدا تصمیم آمازون و رینگ را برای عدم حضور فیزیکی در این رویداد گزارش کرده بود.

شرکت مخابراتی تی موبایل آمریکا هم اعلام کرد اکثر اعضای گروه این شرکت در نمایشگاه شرکت نخواهند کرد و مدیرعامل این شرکت هم سخنرانی نخواهد کرد.

تی موبایل اعلام کرد ما ایمنی تیم خود و سایر حاضران را با این تصمیم در اولویت قرار دادیم و در عین حال ابراز اطمینان کرد سازمان دهندگان نمایشگاه CES تدابیر حفاظتی کاملی را به کار خواهند بست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصراف غول های فناوری از شرکت در نمایشگاه CES

انصراف غول های فناوری از شرکت در نمایشگاه CES