مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 11:452021-12-22اقتصادي

گروه بهمن در سال آینده مدرن ترین اتوبوس شهری 12 و 18 متری را عرضه می کند


گروه بهمن که با شرکت های بهمن دیزل و سیبا موتور سهم قابل توجهی از بازار خودروهای تجاری را دارا است، امسال تصمیم دارد تا بازار محصولات خودرو را گسترش دهد و تا اوایل سال آینده با تولید انبوه مدرن ترین اتوبوس شهری 12متری و پس از آن 18 متری که بسیار مجهز و از .

- گروه بهمن که با شرکت های بهمن دیزل و سیبا موتور سهم قابل توجهی از بازار خودروهای تجاری را دارا است، امسال تصمیم دارد تا بازار محصولات خودرو را گسترش دهد و تا اوایل سال آینده با تولید انبوه مدرن ترین اتوبوس شهری 12متری و پس از آن 18 متری که بسیار مجهز و از تکنولوژی روز دنیا برخوردار هستند، به بازار اتوبوس های شهری و برون شهری وارد کند و در صورت مساعد بودن زیر ساخت ها، تا سال 1402 اتوبوس های برقی نیز به محصولات بهمن اضافه خواهد شد.

  گروه بهمن در حاشیه پنجمین نمایشگاه حمل نقل، لجستیک و صنایع وابسته در مورد محصولات جدید حوزه شهری و بین شهری اعلام کرد که در اوایل سال آینده دو اتوبوس جدید شهری 12 متری پیشرفته و مدرن و پس از آن اتوبوس  18 متری مدرن، بی رقیب و متفاوت تولید و آماده عرضه خواهد بود.

این اتوبوس ها بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی و آپشن هایی است که رفاه حال مسافران، سالمندان و معلولان در آن به طور کامل لحاظ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه بهمن در سال آینده مدرن ترین اتوبوس شهری 12 و 18 متری را عرضه می کند

گروه بهمن در سال آینده مدرن ترین اتوبوس شهری 12 و 18 متری را عرضه می کند