مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 11:402021-12-22ورزشي

اختلاف شدید در باشگاه دسته اولی/سرمربی مطرح مدیران باشگاه را تهدید به افشاگری کرد


سرمربی یکی از تیم های لیگ دسته اول با مدیران باشگاه خود بر سر مسائلی عجیب دچار مشکل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اتفاقات عجیب در لیگ دسته اول فوتبال ایران همچنان ادامه دارد اما هیچکس به این اتفاقات عجیب و غریب ورود نمی کند.

جدیدا در یکی از باشگاه های لیگ دسته اول اختلافاتی بین سرمربی تیم و مدیران باشگاه به وجود آمده که باعث شده صدای سرمربی این تیم در بیاید.

ظاهرا مدیران باشگاه شهرستانی قصد برکناری سرمربی خود را دارند اما فعلا بهانه ای جدی برای این موضوع ندارند به همین دلیل با یک مربی دیگر وارد مذاکره شده تا بلکه کاری کنند مربی فعلی از سمت خود استعفا بدهد.

مذاکرات با مربی جدید توسط مدیران باشگاه شهرستانی در حالی صورت گرفته که این مربی بومی در کمیته اخلاق پرونده دارد اما وی و مدیران باشگاه همچنان منتظر هستند تا عرصه را به کادر فنی فعلی تنگ کرده و او را مجبور به استعفا کنند.

سرمربی این تیم که در چند هفته اخیر خوب نتیجه نگرفته مسئولان این باشگاه را تهدید کرده در صورت ادامه این روند پرونده شرطبندی آنها در مسابقات را افشا خواهد کرد.

مربی فوق تصمیم دارد در یک مصاحبه به فشارهای باشگاه به وی برای جذب بازیکنانی که برار حضور در تیم پول پرداخت می کنند اشاره کند تا به نوعی آنها را رسوا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف شدید در باشگاه دسته اولی/سرمربی مطرح مدیران باشگاه را تهدید به افشاگری کرد

اختلاف شدید در باشگاه دسته اولی/سرمربی مطرح مدیران باشگاه را تهدید به افشاگری کرد