مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 11:402021-12-22سياسي

مرزبانی کشور در بالاترین شرایط آمادگی است


فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به فاز جدید تهدیدهای رژیم صهیونیستی گفت: مرزبانی کشور در بهترین شرایط آمادگی است و دشمن نمی تواند دست از پا خطا کند.

- احمدعلی گودرزی در یادواره شهدای نیروی انتظامی لرستان که امروز، یکم دی در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار شد، با بیان این که مردم لرستان ارادتی خاص به نام ابوالفصل دارند هر جا جلوی رزمندگان خیل عظیمی از لشگر دشمن قرار می گرفت لشگر 57 را می فرستاند، گفت: اگر بگوییم در دفاع مقدس فقط با عراق جنگیدیم جفا در حق نیروهای مسلح است، چرا که در دوران دفاع مقدس با مستکبران و زورگویان و بیش از 44 کشور جنگیدیم و پیروز میدان شدیم.

وی با اشاره به رشادت شهید سیدنورخدا موسوی دلاور لرستان در مرزبانی، افزود: ساختمانی به نام شهید سیدنورخدا در مرزبانی کشور افتتاح و امروز این شهید باعث افتخار کشور است.

فرمانده مرزبانی ناجا با تاکید بر این که شهید سیدنورخدا موسوی 25 اسفند 87 در مصاف با جیش الظلم به مقام جانبازی و بعد از سال ها شهید شد، اضافه کرد: شهید سیدنورخدا موسوی حریف را زمین گیر کرده بود لحظه درگیری و مجروحیت این شهید وقتی بالای سر او رسیدیم گلوله ناجوانمردانه اشرار به سرش اصابت کرده بود.

وی با اشاره به این که سیدحشمت جزایری از شهدای لرستان از لحظه شهادت خودش خبر داشت، ادامه داد: در زبیدات وقتی نیروها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرزبانی کشور در بالاترین شرایط آمادگی است

مرزبانی کشور در بالاترین شرایط آمادگی است