مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 11:352021-12-22سياسي

انهدام 500 عدد قلیان در ساحل بندرعباس


قریب به 500 عدد قلیان جمع آوری شده از سواحل صبح امروز در محل پارک غدیر بندرعباس منهدم شد.

- ایسنا/هرمزگان فرماندار شهرستان بندرعباس گفت: قریب به 500 عدد قلیان جمع آوری شده از سواحل صبح امروز در محل پارک غدیر بندرعباس منهدم شد.

عزیزاله کناری با اشاره به اینکه قلیان های جمع آوری شده از سواحل در راستای کمک به بهبود سلامت جامعه منهدم شد، اظهار کرد: در اجرای مصوبات جلسه مدیریت کرونای استان و شهرستان و همچنین شورای سلامت شهرستان در راستای کمک به ارتقاء شاخص های سلامت جامعه قریب به 500 عدد قلیان جمع آوری شده از سواحل صبح امروز در محل پارک غدیر بندرعباس منهدم شد.

فرماندار بندرعباس اظهار کرد: کلیه قلیان فروشان و مغازه های عرضه قلیان موظفند از انجام اقدامات جذاب، نورپردازی و تبلیغات محیطی اطراف مغازه و قرار دادن قلیان در بیرون از مغازه جلوگیری کنند.

وی اضافه کرد: دستگاه های ذیربط موظف هستند در راستای جلوگیری از تبلیغ منکر از این اقدامات برخی از فروشندگان قلیان جلوگیری به عمل آورند و در صورت اسرار برخی از فروشندگان به انجام این کار با متولیان مربوطه برابر قوانین و پیگیری های قضایی در صورت لزوم انجام خواهد شد.

کناری با بیان اینکه با شناختی که از این عزیزان دارم انتظار رعایت این مهم و عدم نیاز به برخورد قهری می بینم، عنوان کرد: عرضه قل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام 500 عدد قلیان در ساحل بندرعباس

انهدام 500 عدد قلیان در ساحل بندرعباس