مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 11:002021-12-22اجتماعي

سهمیه 1900 نفری زنجان در دوره سوادآموزی


معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در دوره سوادآموزی 1900 نفر سهمیه برای رفع بی سوادی در نظر گرفته شده است.

- علی حیاتی، ظهر امروز (یکم دی ماه) در نشست خبری به مناسبت هفته سوادآموزی، اظهار کرد: اداره سوادآموزی سه دوره اصلی برای آموزش های خود تعیین کرده که شامل دوره های سوادآموزی، انتقال و تحکیم می شود.

هر ساله سهمیه ای برای این دوره ها اعلام می شود و سهمیه استان برای دوره سوادآموزی 1900 نفر، انتقال 1200 نفر و برای دوره تحکیم 1400 نفر است.

وی با اشاره به اینکه طبق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش یادگیری و سواد مبتنی بر بافت و نیازهای منطقه ای است، عنوان کرد: طبق این سند، سواد باید فرد را برای زندگی مهیا کند و بر اساس آن مدرسه کانون تربیتی محله تعریف شده است.

همچنین در سطح استان 6 مرکز یادگیری محلی در شهرهای ابهر، خرمدره، خدابنده و نواحی یک و دو آموزش و پرورش زنجان راه اندازی شده است و در آن ها طرح پیوند سواد با زندگی اجرا می شود.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان تصریح کرد: نگاه ما در سوادآموزی عدالت محوری مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به ویژه در مناطق محروم است و تلاش داریم در مناطقی مثل ماهنشان که درصد باسوادی در آن ها از میانگین استان پایین تر است، افراد بیشتری را تحت پوشش قرار داده و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه 1900 نفری زنجان در دوره سوادآموزی

سهمیه 1900 نفری زنجان در دوره سوادآموزی