مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 10:552021-12-22سياسي

بررسی مسائل و مشکلات سیستان و بلوچستان درجلسه هیأت دولت


پیرو دعوت رییس جمهور، با حضور در جلسه هیأت دولت مسایل و مشکلات استان را تشریح خواهم کرد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: پیرو دعوت رییس جمهور، با حضور در جلسه هیأت دولت مسایل و مشکلات استان را تشریح خواهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- حسین مدرس خیابانی روز چهارشنبه در نشست با مدیران سیستان وبلوچستان اظهارداشت: موضوعات مربوط به تامین آب پایدار، تکمیل و احداث بزرگراه ها و راه های استان، ساماندهی حاشیه نشینی، تکمیل و توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی، توسعه فضاهای آموزش، تأمین برق و تکمیل و بهسازی خطوط انتقال برق از مهمترین اولویت های استان است و سایر مسایل در حوزه های دیگر نیز باجدیت پیگیری می شود تا توسعه متوازن در استان شکل گیرد.

به دستور رییس جمهور استان های سیستان و بلوچستان و خوزستان به عنوان استان ویژه معرفی شدند که با انتصاب استانداران ویژه مقررشده تا استانداران این استان ها درفواصل زمانی معین در جلسات هیأت دولت شرکت کنند و با تشریح برنامه ها و مسایل و مشکلات موجود بصورت ویژه از سوی هیأت دولت پیگیری و رفع شود.

بر اساس دستور رییس جمهور حسین مدرس خیابانی استاندار ویژه سیستان و بلوچستان با هدف تشریح آخرین وضعیت استان و بیان مسائل و مشکلات این خطه از کشور بزودی در نشست هیأت دولت شرکت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مسائل و مشکلات سیستان و بلوچستان درجلسه هیأت دولت

بررسی مسائل و مشکلات سیستان و بلوچستان درجلسه هیأت دولت