مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 10:552021-12-22پزشكي

تشدید فعالیت مراکز 16 ساعته کرونا استان فارس


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام خطر مواجهه با موج جدید کرونا در اثر شیوع سویه امیکرون از تشدید فعالیت مراکز 16 ساعته استان فارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمراجعه کنند تا از گسترش چرخه های انتقال این بیماری پیشگیری شود.

او با تاکید بر اینکه ماسک زدن همچنان از ابتلای افراد به بیماری پیشگیری می کند، از مردم خواست تا از حضور در تجمعات و دورهمی های خانوادگی بپرهیزند.

این مقام مسؤول در حوزه سلامت فارس از افرادی که نوبت دُز سوم آنان فرا رسیده نیز خواست تا هر چه سریع تر با مراجعه به مراکز تجمیعی واکسیناسیون، ایمنی خود را در برابر این بیماری افزایش دهند و افزود: با وجود آمارهای پایین کرونا در شرایط کنونی، ورود سویه جدید بیماری، نگرانی ها را افزایش داده و لازم است نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی، پایبندی جدی داشته باشیم.

دکتر حسینی با بیان اینکه زیرساخت های لازم برای دسترسی مناسب مردم استان به مراکز واکسیناسیون در فارس مهیا شده است، اعلام کرد: افراد بالای 18 سال که سه ماه از تزریق واکسن آنها انواع واکسن گذشته است نیز می توانند برای دریافت واکسن نوبت دُز سوم خود به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ادامه به بررسی آمار نمونه های انجام شده آزمایش کرونا طی شبانه روز گذشته تاکنون در فارس،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید فعالیت مراکز 16 ساعته کرونا استان فارس

تشدید فعالیت مراکز 16 ساعته کرونا استان فارس