مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 10:402021-12-22سياسي

امنیت پایداری در کشور فراهم است


فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی تاکید کرد: خوشبختانه امروز امنیت پایداری در کشور فراهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار احمد علی گودرزی امروز چهارشنبه در یادواره 500 شهید نیروی انتظامی در سخنانی با اشاره به نقش آفرینی رزمندگان لرستان در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی اظهار داشت: رزمندگان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس، با مستکبران و زورگویان عالم که تلاش می کنند سرمایه های مسلمانان را به غارت ببرند، جنگیدند.

وی با بیان اینکه شهید نورخدا موسوی افتخار استان لرستان و کشور شد گفت: در مرزهای سرزمینی مان اعلام می کنیم که در صورتی که اسراییل جنایت کار بخواهد دست از پا خطا کند، اگر ارتش تروریستی آمریکا بخواهد دست از پا خطا کند، در اولین روز از نبرد همه سربازان متجاوز را به خاک مذلت خواهیم کشاند.

فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: ما از پس مرزهای کشور بر می آییم، اعتقاد قلبی ما هست، در کشوری که آزادی خواهی و آزادی طلبی و برگشت به دین، حجاب و آرمان گرایی در متن زندگی خود قرار دارد، شهادت نصیب می شود، باب شهادت باز است و این امر جز شعارهای لاینفک انقلاب اسلامی است.

سردار گودرزی با تاکید بر اینکه دشمنان قصد دارند سیستم اقتصادی کشور را به نابودی بکشانند گفت: باب شهادت در نیروی انتظامی باز است، امروز 65 شهید گلگون ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت پایداری در کشور فراهم است

امنیت پایداری در کشور فراهم است