مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 10:252021-12-22اجتماعي

جستجوی حیات در سیاره زهره با فضاپیماهای بادی


به گفته کارشناسان شرکت نورثروپ گرومن ، فضاپیماهای سبک تر از هوا می توانند حیات بیگانه را در ابرهای زهره جستجو کنند، اما آیا واقعاً می توانند چنین کاری کنند؟ - به گفته کارشناسان شرکت "نورثروپ گرومن"، فضاپیماهای سبک تر از هوا می توانند حیات بیگانه را در ابرهای زهره جستجو کنند، اما آیا واقعاً می توانند چنین کاری کنند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، فضاپیماهای سبک تر از هوا ممکن است روزی به کاوش ابرهای سیاره زهره و بررسی نشانه هایی از حیات باستانی در این سیاره کمک کنند.

پروژه پلتفرم مانورپذیری جوی ناهید (VAMP) که در سال 2014 توسط شرکت نورثروپ گرومن (Northrop Grumman) پیشنهاد شد، قصد دارد فضاپیماهای سرنشین دار سبک تر از هوا را از فضا به سمت اتمسفر بالای زهره ارسال کند.

اکنون یک بیانیه مطبوعاتی از دانشگاه وست ویرجینیا نشان می دهد که مهندسان در حال توسعه نرم افزاری هستند که به فضاپیماهای مشابه این امکان را می دهد تا جو زهره را به طور مستقل و خودران کاوش کنند.

آیا می توانیم انسان را به زهره بفرستیم؟ هدف اصلی پروژه جدید محققان دانشگاه وست ویرجینیا ارائه یک راه حل نرم افزاری است که به هواربات های هیبریدی اجازه می دهد تا جو زهره را کاوش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جستجوی حیات در سیاره زهره با فضاپیماهای بادی

جستجوی حیات در سیاره زهره با فضاپیماهای بادی