مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 10:152021-12-22اقتصادي

مطالبه 4 میلیارد تومانی اداره برق تویسرکان


مطالبات توزیع برق شهرستان تویسرکان از مشترکین بالغ بر 4 میلیارد تومان است که پرداخت به موقع آن، ما را در ارائه خدمات مطلوب به مشترکین یاری خواهد کرد.

- رضا کریم پور در گفتگو با با بیان اینکه شهرستان تویسرکان دارای 55 هزار مشترک برق است، افزود: تأمین برق پایدار و ارائه خدمات مطلوب به همشهریان و مشترکین نیازمند تأمین پشتوانه مالی است.

وی با بیان اینکه با توجه به درآمد، هزینه ای بودن شرکت برق تنها منبع درآمدی فروش انرژی برق مصرفی مشترکین است، تاکید کرد: راه اندازی سامانه برق من در راستای ارائه خدمات الکترونیکی به مشترکین انجام می شود همچنین علاوه بر این امر هزینه برق مصرفی مشترکین به صورت پیامک برای آنان ارسال می شود.

مدیر توزیع برق شهرستان تویسرکان خاطرنشان کرد: مشترکینی که قبض خود را به صورت پیامکی دریافت نمی کنند، می توانند از طریق سامانه برق من یا با مراجعه به سایت شرکت شماره همراه خود را ثبت کنند.

کریم پور یادآور شد: تمام خدمات مورد نیاز مشترکین از طریق سامانه برق من و سایت شرکت قابل ارائه است و نیاز به هیچگونه مراجعه حضوری برای دریافت خدمات لازم نیست.

این مقام مسئول با بیان اینکه با توجه به اینکه غالب سوخت نیروگاه های کشور گاز است، در ایام سرد سال نیاز مصرف گاز افزایش می یابد، تاکید کرد: به همین منظور به دلیل اولویت ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه 4 میلیارد تومانی اداره برق تویسرکان

مطالبه 4 میلیارد تومانی اداره برق تویسرکان