مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 09:352021-12-22اقتصادي

امروز آخرین مهلت ثبت نام وام های دانشجویی/ مهلت تمدید نمی شود


رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: مهلت ثبت نام وام های دانشجویی سال تحصیلی 1400- 1401 امروز چهارشنبه اول دی ماه پایان می یابد و این مهلت تمدید نخواهد شد.

- مسعود گنجی در گفتگو با و دانش آموختگانی که در دوره این بیماری به زمان تعیین وضعیت بدهی تسهیلات دریافتی از صندوق رفاه دانشجویان رسیده و دفترچه اقساط دریافت ننموده باشند امکان اضافه شدن دو نیم سال تحصیلی به سنوات مجاز تعیین وضعیت بدهی برای ایشان لحاظ خواهد شد.

طبق اعلام صندوق رفاه دانشجویان، مبلغ وام تحصیلی برای دانشجویان مجرد در همه مقاطع تحصیلی در سال تحصیلی گذشته یک میلیون و 500 هزار تومان در هر نیمسال بود که با مصوبه جدید به 1میلیون و 950 هزار تومان و برای دانشجویان متأهل (دو برابر دانشجویان مجرد) به مبلغ 3 میلیون و 900 هزار تومان افزایش یافت.

همچنین وام ودیعه مسکن متاهلی که برای همه مقاطع تحصیلی یک بار در طول هر مقطع تحصیلی پرداخت می شود، در شهر تهران 25 میلیون تومان، در کلان شهرها 20 میلیون تومان و در سایر شهرها 15 میلیون تومان در نظر گرفته شده بود که این مبالغ نیز با 30 درصد افزایش به ترتیب در تهران به 32 میلیون و 500 هزار تومان و در کلان شهرها به 26 میلیون تومان و در سایر شهرها به 19 میلیون و 500 هزار تومان افزایش یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز آخرین مهلت ثبت نام وام های دانشجویی/ مهلت تمدید نمی شود

امروز آخرین مهلت ثبت نام وام های دانشجویی/ مهلت تمدید نمی شود