مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 09:352021-12-22سياسي

پارک ملت در حریم نیروگاه اتمی بوشهر به فضای سبز تبدیل می شود


با مشارکت شهرداری پارک ملت در حریم نیروگاه اتمی بوشهر به فضای سبز تبدیل می شود.

- ، احمد محمدی زاده صبح پنج شنبه در بررسی روند ساخت مسکن توسط سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، خدمات سپاه در عرصه های گوناگون را مورد ستایش قرار داد و با اشاره به اجرا طرح های فرهنگی، اجتماعی و عمرانی اظهار داشت: سپاه پاسداران طرح های مهمی در عرصه خدمات رسانی به مردم در شهرها و روستاهای استان بوشهر در حال اجرا دارد که ساخت مسکن محرومان و نیازمندان از آن جمله است.

استاندار بوشهر با قدردانی از تلاش های سپاه در توجه به مطالبات مردم تصریح کرد: ساخت مسکن ویژه کارکنان این مجموعه نقش مهمی در حل مشکلات و تحقق مطالبات آنان دارد که همکاری برای توسعه زیرساخت های لازم این طرح ها ضروری است.

وی ساخت تالار اقامتی گردشگری در پارک لیان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: این مجموعه برای خدمات رسانی به مردم در حال ساخت است که نقش مهمی در جذب گردشگر و سرمایه گذار در این پارک دارد.

محمدی زاده با اشاره به استقرار پارک لیان در کنار خلیج فارس تصریح کرد: این مجموعه با وسعت 250 هکتار با چشم انداز دریا در جذب گردشگر و توریسم تأثیرگذار است.

وی پارک لیان را یک ظرفیت مهم در عرصه گردشگری و سرمایه گذاری دانست و گفت: این مجموعه با نگاه سرمایه گذاری و گردشگری تعیین تکلیف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک ملت در حریم نیروگاه اتمی بوشهر به فضای سبز تبدیل می شود

پارک ملت در حریم نیروگاه اتمی بوشهر به فضای سبز تبدیل می شود