مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 09:352021-12-22سياسي

مدیرکل حوزه هنری با نماینده ولی فقیه در لرستان دیدار کرد


مدیرکل حوزه هنری لرستان با حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان دیدار و پیرامون فعالیت های فرهنگی و هنری گفتگو کرد.

- ، سامان سپهوند مدیرکل حوزه هنری لرستان با حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام سید احمد شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان در این دیدار با اشاره به اهمیت و ضرورت فعالیت های فرهنگی در راستای اهداف انقلاب تصریح کرد: فعالیت های حوزه هنری همراه با طرح و تحول و اندیشه و برنامه محور پیگیری شود.

ضرورت بهره مندی از نیروهای هنرمند، خوش فکر و جهادی در حوزه هنری وی اظهار داشت: در راستای برنامه هایی که به طور سالانه برنامه ریزی می شود از تجربه و موفقیت های حوزه های دیگر در راستای تلاش بیشتر و برنامه ریزی های کارشناسانه تری الگو برداری شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: الگوهای صحیح و موفق احصاء و مورد استفاده قرار گیرد.

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه حوزه هنری نیازمند تعامل بیشتری با سایر نهادهای فرهنگی و انقلابی است، افزود: بهره مندی از نیروهای هنرمند و خوش فکر و جهادی از مواردی است که باید موردتوجه قرار گیرد.

وی نسبت به برگزاری جلسات هم اندیشی و تعامل با نیروهای جهادی؛ پایگاه ها و کانون های مساجد و تشکیل هیأت های اندیشه ورز در ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل حوزه هنری با نماینده ولی فقیه در لرستان دیدار کرد

مدیرکل حوزه هنری با نماینده ولی فقیه در لرستان دیدار کرد