مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 09:202021-12-22سياسي

کودکی در همدان که مردم را به خدا دعوت می کند/ عاشقان پنجره باز است اذان می گویند


انگار وظیفه اش است؛ با شیطنتی کودکانه بالای کابینت آشپزخانه می پرد و از پنجره خانه شان با لحنی خوش ندای آسمانی اذان را به گوش مردم می رساند، - خبرگزاری فارس - همدان: دل کوچکش تالاپ تولوپ می کند برای اذان گفتن؛ می گوید دوست دارم همراه با تلویزیون اذان بگویم؛ می گوید اذان صدای خداست، با اذان است که خدا ما را برای حرف زدن با خود دعوت می کند.

آنقدر شیرین و دلنشین حرف می زند که انگار با یک فرد بالغ صحبت می کنم اما او فقط هشت سالش است و با خدا بودن را از سه سالگی انتخاب کرده است آنجا که در سفر عتبات در مسجد کوفه همراه با مادرش همه 72 رکعت نماز را می خواند و همه در بهت هستند که چرا این بچه خسته نمی شود؟ برای هم صحبت شدن با این موذن کوچک کوچه پس کوچه های شهر را گذشتیم تا آدرس منزل آنها را پیدا کردیم، امیررضا از دیروز که خبردار شده ما قرار است به منزل آنها برویم، منتظر است و حتی مادربزرگش را نیز دعوت کرده تا برای امروز کنارش باشد.

وارد منزل که شدیم امیررضا به همراه مادر و مادربزرگش میزبان ما شدند و شوق صحبت با ما در چشم های شیرینش موج می زند، مادربزرگش به گرمی پذیرای ما شد و تا ما مکانی را برای صحبت با این کوچولوی موذن پیدا کنیم از وصف امیررضا که حافظ قرآن است و از بچگی اذان می گوید و نمازش را می خواند برای ما می گوید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکی در همدان که مردم را به خدا دعوت می کند/ عاشقان پنجره باز است اذان می گویند

کودکی در همدان که مردم را به خدا دعوت می کند/ عاشقان پنجره باز است اذان می گویند