مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 09:002021-12-22فرهنگي

«قاتل و وحشی» در جشنواره سی وهشتم فجر بازبینی نشد


یک عضو هیات انتخاب دوره سی وهشتم جشنواره فیلم فجر اعلام کرد: فیلم «قاتل و وحشی» به کارگردانی حمید نعمت الله در دوره سی وهشتم با دستور دبیر جشنواره بررسی و بازبینی نشد.

- جی پلاس، درحالی که فقط چند روز به پایان کار هیأت انتخاب چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر باقی مانده، حاشیه های آخرین فیلم حمید نعمت الله که متقاضی شرکت در این رویداد بوده، همچنان ادامه دارد.

ایسنا نوشت؛ در روزهای گذشته و پس از اینکه دبیر جشنواره فجر، پر کردن فرم جشنواره در سال های گذشته را دلیل کنار گذاشتن این فیلم قاتل و وحشی از جشنواره فجر عنوان کرد، روابط عمومی این فیلم در متنی، استدلال مسعود نقاش زاده را خلاف آیین نامه این دوره دانست و در پاسخ دبیرخانه جشنواره فجر نیز اعلام کرد که این فیلم در دوره سی وهشتم توسط هیات انتخاب بازبینی شده و اسناد آن نیز موجود است.

اما یکی از اعضای هیات انتخاب آن دوره روایتی دیگر را مطرح می کند که از قضا با اطلاعیه ای که در همان سال 98 از سوی دبیرخانه جشنواره فجر منتشر و بر خارج شدن فیلم نعمت الله از دستور کار هیأت انتخاب دلالت دارد، همخوان است.

همایون اسعدیان درباره ابهامی که نسبت به بازبینی و حضور فیلم قاتل و وحشی در دوره های پیشین جشنواره به وجود آمده است، توضیح داد: هیات انتخاب جشنواره فجر در سال 98 فیلم قاتل و وحشی را دید،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«قاتل و وحشی» در جشنواره سی وهشتم فجر بازبینی نشد

«قاتل و وحشی» در جشنواره سی وهشتم فجر بازبینی نشد