مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 08:502021-12-22سياسي

از حسن خجسته تا مدیر خبرگزاری فارس در شورای «موزه ملی»


دومین شورای راهبردی موزه پس از «سعدآباد» برای «موزه ملی» تشکیل شد.

حسن خجسته ـ معاون اسبق صدا و سیما ـ به همراه مدیرعامل خبرگزاری فارس، مدیر شبکه یک سیما، - دومین شورای راهبردی موزه پس از سعدآباد برای موزه ملی تشکیل شد.

حسن خجسته ـ معاون اسبق صدا و سیما ـ به همراه مدیرعامل خبرگزاری فارس، مدیر شبکه یک سیما، رییس پژوهشگاه علوم انسانی، دبیرکل کمیته ملی یونسکو، رییس ایکوم ایران و یک باستان شناس، اعضای این شورا را تشکیل می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این شورا و انتخاب اعضای آن با حکم علی دارابی، قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و معاون میراث فرهنگی کشور، برای موزه ملی تشکیل و انجام شده است.

موزه ملی که موزه مادر ایران شناخته می شود و بخشی از گنجینه باارزش تاریخی ایران را نگهداری می کند و الگوی سایر موزه های کشور است، همانند مجموعه سعدآباد تا پیش از این شورای راهبردی نداشته است.

موزه ملی به عنوان مجموعه ملی مطابق با آیین نامه اجرایی ماده 5 قانون تشکیل وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باید به صورت هیأت امنایی اداره شود.

روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعضای شورای راهبردی موزه ملی را با اشاره به پیشینه کوتاهی از آن ها به این ترتیب معرفی کرده است: سیداحمد محیط طباطبایی ـ فارغ التحصیل کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از حسن خجسته تا مدیر خبرگزاری فارس در شورای «موزه ملی»

از حسن خجسته تا مدیر خبرگزاری فارس در شورای «موزه ملی»