مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 08:452021-12-22حوادث

رشد 8 برابری رفع تصرفات اراضی دولتی در سیستان و بلوچستان


مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از رشد هشت برابری رفع تصرفات اراضی دولتی در 9 ماهه سالجاری در شهرهای تحت پوشش این اداره کل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، عطاءاله اکبری امروز در جمع خبرنگاران در زاهدان اظهار کرد: 77 و نیم  هکتار از اراضی دولتی در این مدت  توسط یگان حفاظت این اداره کل در شهرهای زاهدان، سراوان، زهک و میرجاوه رفع تصرف شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با هشت و نیم هکتار رشد هشت برابری را نشان می دهد.

  وی ادامه داد: این اراضی در قالب 33 پرونده با تلاش یگان حفاظت اراضی این اداره کل در راستای اجرای طرح تشدید حفاظت اراضی و پیشگیری از وقوع تصرفات در حوزه رفع تصرفات و تعرضات از اراضی تحت مالکیت سازمان ملی زمین و مسکن آزادسازی و به بیت المال بازگردانده شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: اراضی ملی رفع تصرف شده این مدت دارای ارزش افزون بر 717 میلیارد و 547 میلیون تومان بوده که با تلاش ماموران حفاظت اراضی و پیشگیری از وقوع تصرفات و با همکاری دستگاه قضایی و جدی و قانونی برخورد می نماید.

وی تاکید کرد: شهروندان در زمان خرید زمین و ملک، برای اطمینان از اصالت آن از این اداره کل و سایر دستگاههای اجرایی استعلامات لازم را بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 8 برابری رفع تصرفات اراضی دولتی در سیستان و بلوچستان

رشد 8 برابری رفع تصرفات اراضی دولتی در سیستان و بلوچستان