مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 08:452021-12-22حوادث

محکوم به 250 ساعت خدمات عمومی رایگان به دلیل نگهداری 14 لیتر مشروبات الکلی دست ساز


سرپرست محاکم کیفری دو شهرستان کرمان از صدور رای جایگزین حبس برای یک متهم خبر داد و گفت: متهم این پرونده به انجام 250 ساعت خدمات عمومی رایگان محکوم شده است.

- ایسنا/کرمان سرپرست محاکم کیفری دو شهرستان کرمان از صدور رای جایگزین حبس برای یک متهم خبر داد و گفت: متهم این پرونده به انجام 250 ساعت خدمات عمومی رایگان محکوم شده است.

علی میرزابیگی در تشریح این خبر افزود: متهم این پرونده به دلیل نگهداری 14 لیتر مشروبات الکلی دست ساز به تحمل 6 ماه حبس تعزیری درجه 6 با احتساب و کسر بازداشت قبلی و نیز تحمل 10 ضربه شلاق تعزیری درجه 6 و نیز پرداخت 49 میلیون ریال جزای نقدی به نفع دولت محکوم شده بود که با توجه به اینکه فاقد سابقه کیفری بوده و دارای تخصص و مهارت در رشته تاسیسات ساختمان است، حکم جایگزین حبس در قالب خدمات عمومی رایگان، برای او صادر شد.

وی ادامه داد: با توجه به مضرات کیفر سالب آزادی در خصوص مجرمین فاقد سابقه موثر و احراز تنبه ایشان در جلسه دادگاه و اعلام رضایت مکتوب نامبرده؛ وی به انجام 250 ساعت خدمات عمومی رایگان جایگزین حبس محکوم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، رییس شعبه 101 محاکم کیفری دو کرمان اظهار کرد: متهم این پرونده به انجام 250 ساعت و ارائه آموزش حرفه تاسیسات ساختمان به مددجویان حاضر در اردوگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکوم به 250 ساعت خدمات عمومی رایگان به دلیل نگهداری 14 لیتر مشروبات الکلی دست ساز

محکوم به 250 ساعت خدمات عمومی رایگان به دلیل نگهداری 14 لیتر مشروبات الکلی دست ساز