مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 08:252021-12-22سياسي

ایرلو؛ سفیری از جنس مقاومت


خبر شهادت رزمندگان، مدافعان حرم و امنیت برای ملت قهرمان ایران به عنوان ملتی انقلابی و استقلال خواه امری مقدس و مستمر است ولی خبر شهادت سفیر و دیپلمات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، سیدرضا صدرالحسینی کارشناس مسائل منطقه نوشت: خبر شهادت رزمندگان، مدافعان حرم و امنیت برای ملت قهرمان ایران به عنوان ملتی انقلابی و استقلال خواه امری مقدس و مستمر است ولی خبر شهادت سفیر و دیپلمات، امری بدیع است.

ایرلو، رزمنده و جانبازی از لشکر پر افتخار 27 رسول الله(ص) و سفیری در کشوری محاصره شده توسط نظام سلطه و دیپلماتی پرکار که همه عمر با برکت خود را وقف خدمت به انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت کرده بود، به شهادت رسید.

حاج حسن ایرلو، در سال های اخیر که به عنوان سفیر و خدمتگزار در خدمت مردم مظلوم و مجاهد یمن بود تلاش های زیادی در کاهش درد و آلام مردم محاصره شده و ستمدیده اما، مقاوم آن سرزمین داشت.

ایرلو، با وجود اینکه جانباز شیمیایی دفاع مقدس بود لحظه ای از تلاش در عرصه های مختلف عزت آفرین در مأموریت اخیر از حرکت نایستاد و تا آخرین دقایق حضور در سنگر دیپلماسی، مدافع و صدای رسای حقانیت و مظلومیت مردم قهرمان یمن بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرلو؛ سفیری از جنس مقاومت

ایرلو؛ سفیری از جنس مقاومت