مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 08:202021-12-22سياسي

شهادت «حسن ایرلو» بزرگترین سند جنایت های رژیم سعودی در یمن است


شهادت حسن ایرلو بزرگترین سند بر جنایت های رژیم سعودی در یمن و جنایاتی است که در این سال ها علیه مردم بی گناه مردم یمن انجام می شود.

- سفیر یمن در کشورمان گفت: شهادت حسن ایرلو بزرگترین سند جنایت های رژیم سعودی در یمن و جنایاتی است که در این سال ها علیه مردم بی گناه مردم یمن انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم الدیلمی سفیر یمن در کشورمان طی سخنان در آیین تشییع پیکر شهید حسن ایرلو سفیر ایران در یمن طی سخنانی، گفت: من رابطه نزدیکی با شهید ایرلو داشتم و فکر نمی کردم روزی در مراسم تشییع این شهید بزرگ شرکت کنم.

وی شهید ایرلو را بهترین نماینده برای کشور ایران در یمن دانست و افزود: مردم حضور او در کنار خود و رشادت هایی را که انجام داد، فراموش نمی کنند.

سفیر یمن در کشورمان تاکید کرد: این مرد بزرگ از ماست و از زمانی که همه سفرا از یمن فرار می کردند، در کنار مردم یمن ماند و در همه سختی ها و دشواری ها دوشادوش مردم یمن حضور داشت.

دیلمی ادامه داد: این شهید یک مرد واقعی و مجاهد الهی بود که جا دارد به خانواده بزرگوار این شهید تسلیت بگویم که در این سال ها دوری و نبودش را صبورانه پذیرفتند.

وی گفت: شهادت این بزرگ مرد بزرگترین سند بر جنایت های رژیم سعودی در یمن و جنایاتی است که در این سال ها علیه مردم بی گناه مردم یمن انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت «حسن ایرلو» بزرگترین سند جنایت های رژیم سعودی در یمن است

شهادت «حسن ایرلو» بزرگترین سند جنایت های رژیم سعودی در یمن است