مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 08:202021-12-22سياسي

آغاز طرح امنیت زمستانی راهداری آستارا/ 4 تیم مشارکت می کنند


سرپرست فرمانداری آستارا از آغاز اجرای طرح امنیت زمستانی در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد و گفت: چهار تیم راهداری در محورهای این شهرستان مستقر می شوند.

- ، سید سعید میر قربانی در حاشیه جریان دیدار با راهداران آستارا مستقر در محور کوهستانی آستارا به اردبیل و گردنه حیران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: راهداران آستارایی به طور شبانه روزی در محورهای مواصلاتی آستارا و گردنه حیران این شهرستان به ارائه خدمات می پردازند.

وی با بیان اینکه با تلاش نیروها برای تأمین ایمنی راه ها و محورهای مواصلاتی، به روز رسانی تجهیزات راهداری آستارا ضروری است، افزود: 25 دستگاه کامیون برف روب، نمک پاش، گریدر، لودر، سرویس کار، بولدوزر و خودروی سبک از ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا در این طرح هستند.

میرقربانی با اشاره به اینکه برای بازگشایی جاده ها در روزهای یخبندان و برفی، نمک و ماسه کافی در راهدار خانه بهارستان توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا ذخیره شده است، افزود: وظیفه نگهداری مسیرهای جاده ای آستارا تا شهرستان تالش بر عهده اداره راهداری آستارا بوده و در مجموع 109 کیلومتر راه اصلی در شرایط عادی، برفی و بحرانی کنترل می شود تا مسیر همیشه باز بود و رفت و آمد در جریان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح امنیت زمستانی راهداری آستارا/ 4 تیم مشارکت می کنند

آغاز طرح امنیت زمستانی راهداری آستارا/ 4 تیم مشارکت می کنند