مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 08:052021-12-22ورزشي

6 میراث شوم انصاری فرد برای پرسپولیس


با وجود گذشت 21 ماه از جدایی انصاری فرد، باشگاه پرسپولیس هنوز تاوان اشباهات این مدیر را می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهریور سال 98 وقتی محمد حسن انصاری فرد رسما مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شد، هواداران این باشگاه هیچ وقت تصور نمی کردند، مدیری قرار است روی صندلی مدیرعاملی این باشگاه بنشیند که با تصمیمات عجیبش پرونده های زیادی برای باشگاه به جا بگذارد و سرخ ها را برای دو سال دچار چالش های عیجب کند.

انصاری فرد آمد تا هواداران پرسپولیس که چند روز قبلش شعار حیا کن، رها کن علیه ایرج عرب سر داده بودند، امیدوار باشند مدیری فوتبالی سکان هدایت باشگاه محبوب شان را بر عهده بگیرد که اقلا در حفظ مربیان خارجی تیم موفق باشد اما دقیقا از همینجا مشکلات پرسپولیس دومینو وار کلید خورد و برای دو سال بعد گیریبان باشگاه را گرفت.

کالدرون و 125 هزار دلاری که چند روزی دیر پرداخت شد! شاید بتوان گفت یکی از مهم ترین اشباهات انصاری فرد در پرسپولیس مربوط به موضوع کالدرون باشد.

زمانی که انصاری فرد به پرسپولیس آمد، قرارداد یک ساله 850 هزار دلاری کالدرون با پرسپولیس منعقد شده بود این مربی از قسط اول خود هم هیچ دریافتی نداشت.

با این حال انصاری فرد 175 هزار دلار از قسط اول 300 هزار دلاری او را پرداخت اما عملا تدبیری برای پرداخت 125 هزار دلار باقیمانده نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 میراث شوم انصاری فرد برای پرسپولیس

6 میراث شوم انصاری فرد برای پرسپولیس