مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 07:352021-12-22سياسي

تالار اقامتی گردشگری در پارک لیان بوشهر احداث می شود


استاندار بوشهر ساخت تالار اقامتی گردشگری در پارک لیان را مورد اشاره قرار داد و گفت: این مجموعه برای خدمات رسانی به مردم در حال ساخت است که نقش مهمی در جذب گردشگر و سرمایه گذار در این پارک دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر صبح امروز در بررسی روند اجرا ساخت مسکن توسط سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، خدمات سپاه در عرصه های گوناگون را مورد ستایش قرار داد و با اشاره به اجرا طرح های فرهنگی، اجتماعی و عمرانی اظهار داشت: سپاه پاسداران طرح های مهمی در عرصه خدمات رسانی به مردم در شهرها و روستاهای استان بوشهر در حال اجرا دارد که ساخت مسکن محرومان و نیازمندان از آن جمله است.

وی با قدردانی از تلاش های سپاه در توجه به مطالبات مردم تصریح کرد: ساخت مسکن ویژه کارکنان این مجموعه نقش مهمی در حل مشکلات و تحقق مطالبات آنان دارد که همکاری برای توسعه زیرساخت های لازم این طرح ها ضروری است.

استاندار بوشهر ساخت تالار اقامتی گردشگری در پارک لیان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: این مجموعه برای خدمات رسانی به مردم در حال ساخت است که نقش مهمی در جذب گردشگر و سرمایه گذار در این پارک دارد.

محمدی زاده با اشاره به استقرار پارک لیان در کنار خلیج فارس تصریح کرد: این مجموعه با وسعت 250 هکتار با چشم انداز دریا در جذب گردشگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تالار اقامتی گردشگری در پارک لیان بوشهر احداث می شود

تالار اقامتی گردشگری در پارک لیان بوشهر احداث می شود