مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 07:152021-12-22پزشكي

باز هم یک روز بدون فوتی کرونا در کرمانشاه/ زیر 100 نفر بستری داریم


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: خوشبختانه هیچ موردی از فوت با تشخیص قطعی ابتلا به کرونا در استان ثبت نشده است.

- ابراهیم شکیبا امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در مقایسه اُمیکرون با دلتا، اظهار داشت: از آنجاکه احتمال ابتلا با کرونای اُمیکرون بیشتر از نوع دلتا است وتحقیقان نشان داده اند که اثربخشی دو دُز واکسن در برابر اومیکرون بین 0تا 20 درصد است که در صورت دریافت دُز یادآور(دز سوم) این عدد به 55 تا 80 درصد می رسد.

وی گفت: اگر سه ماه از دریافت دُز دوم گذشته بدون فوت وقت دُز سوم را تزریق کنید چون اُمیکرون منجر به افزایش انفجاری مبتلایان می شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه اشاره ای به اخبار کرونایی استان داشت و افزود: هم اکنون 97 بیمار با علائم کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که 39 مورد در بخش های ویژه و چهار بیمار هم اینتوبه هستند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه هیچ موردی از فوت با تشخیص قطعی ابتلا به کرونا در استان ثبت نشده است، گفت: مجموع جانباختگان استان با ابتلای قطعی به کرونا همان 2 هزار و 917 نفر روز گذشته است.

شکیبا گفت: 31 بیماری طی 24 ساعت گذشته با علائم کرونا بستری شده که در همین بازده زمانی هم 51 مورد پس از بهبودی از بیمارستان های سطح استان ترخیص شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باز هم یک روز بدون فوتی کرونا در کرمانشاه/ زیر 100 نفر بستری داریم

باز هم یک روز بدون فوتی کرونا در کرمانشاه/ زیر 100 نفر بستری داریم