مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 07:152021-12-22اقتصادي

شرایط فوق العاده خرید اقساطی ایران خودرو و سایپا


با توجه به شرایط اکنون جامعه از نظر اقتصادی، بسیاری از خانواده ها نمی توانند با پرداخت پول نقد اقدام به خرید ماشین کنند و خرید اقساطی خودرو می تواند به نفع آن ها باشد.

اما یک نکته مهم نیز وجود دارد که خرید اقساطی خودرو را نمی توان از هر مجموعه ای انجام داد و حتما باید مرکزی را برای این منظور انتخاب کنید که بتوان به عملکرد آن از ابتدا تا انتهای مراحل خرید خودرو، اعتماد کرد.

ما در این مطلب سعی داریم به موضوع خرید خودرو به صورت اقساطی اشاره کرده و نکاتی که مشتریان باید به آن توجه داشته باشند را شرح دهیم.

همچنین به شما خواهیم گفت که چنانچه قصد خرید خودرو از شرکت ایران خودرو و سایپا دارید می توانید با مراجعه به مرکز فروش آرشا خودرو که در زمینه فروش اقساطی ایران خودرو و فروش اقساطی سایپا فعالیت می کنند، خرید ماشین مورد نظر خود را بدون معطلی انجام دهید.

خرید و فروش اقساطی خودرو برای خریدار و فروشنده چه مزایایی دارد؟ در مورد خرید اقساطی خودرو باید به این مورد اشاره کرد که این روش خرید به این صورت انجام می شود که مشتری بخشی از پول خودرو را در ابتدا و به صورت نقدی و مابقی آن را به صورت اقساطی و در فواصل زمانی مشخص به فروشنده پرداخت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط فوق العاده خرید اقساطی ایران خودرو و سایپا

شرایط فوق العاده خرید اقساطی ایران خودرو و سایپا