مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 07:052021-12-22حوادث

مسافران مترو، رایگان به تهران منتقل شدند


رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: با برخورد دو قطار مترو و تجمع مسافران البرزی در ایستگاه های گلشهر و کرج، همه مسافران با اتوبوس و تاکسی رایگان به تهران منتقل شدند.

- سید جواد موسوی، رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به برخورد دو قطار مترو در ایستگاه چیتگر تهران، گفت: به محض اطلاع از وقوع حادثه و برخورد دو قطار، تمامی همکاران به حالت آماده باش درآمدند و همه ظرفیت های تاکسی و اتوبوس رایگان به تهران منتقل شدند.

در حال حاضر با کم شدن مسافران و راه اندازی بخشی از مترو تا ایستگاه وردآورد، اتوبوس ها همچنان در ایستگاه های متروی شهید سلطانی و گلشهر برای ارائه خدمت به شهروندان مستقر هستند.

وی افزود: با توجه به افزایش مسافران و زمان پیک از ساعت 2 بعدازظهر تا غروب، اتوبوس ها در ایستگاه های مترو مستقر می شوند و نسبت به انتقال شهروندان اقدام می کنند.

  موسوی ایستگاه اصلی مقصد اتوبوس ها را صادقیه عنوان کرد و گفت: مسافران از ایستگاه شهید سلطانی و گلشهر به ایستگاه صادقیه تهران منتقل می شوند تا تغییر قطار برای شهروندان به راحتی قابل انجام شود.

اما اگر متقاضی حضور در ایستگاه آزادی باشند به این ایستگاه  هم منتقل می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسافران مترو، رایگان به تهران منتقل شدند

مسافران مترو، رایگان به تهران منتقل شدند