مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 07:052021-12-22پزشكي

عملکرد ضدسرطانی با تقویت ایمنی در محل تومور تقویت می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در مدل های موش مبتلا به انواع متعدد سرطان، دانشمندان فعال سازی سلول های T را که عوامل مهم در ایجاد پاسخ ایمنی هستند، - تحقیقات جدید روی موش ها نشان می دهد که افزایش پاسخ ایمنی در محل تومور سرطانی با فناوری نانو ممکن است به تقویت درمان های ایمونوتراپی در مراحل پیشرفته بیماری کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در مدل های موش مبتلا به انواع متعدد سرطان، دانشمندان فعال سازی سلول های T را که عوامل مهم در ایجاد پاسخ ایمنی هستند، در داخل تومور ها تقویت کردند، به گونه ای که تعامل آن ها با یک آنتی بادی درمانی که در حال حاضر در مرحله آزمایش های بالینی است، بهبود یافته است.

محققان نانوبادی های حامل RNA پیام رسان، مولکول هایی که اطلاعات ژنتیکی را به پروتیین های عملکردی ترجمه می کنند، مستقیماً به محل تومور تزریق کردند تا به سلول های T در تولید گیرنده های خاص بر روی سطوح خود کمک کنند.

آنتی بادی های مونوکلونال تجربی که شش ساعت بعد تحویل داده می شوند، می توانند به گیرنده ها متصل شوند تا عملکرد کشتن سلول های سرطانی خود را انجام دهند.

این روش روی موش ها آزمایش شده و شش موش از 10 موش پس از استفاده از این فناوری، فاقد تومور لنفوم بودند و زمانی که این فناوری با دارو های موجود دیگری که به تقویت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد ضدسرطانی با تقویت ایمنی در محل تومور تقویت می شود

عملکرد ضدسرطانی با تقویت ایمنی در محل تومور تقویت می شود