مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 06:352021-12-22حوادث

اعزام نیروهای بسیج برای کنترل آتش سوزی جنگل های کجور


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نوشهر گفت: از غروب روز 29 آذر ماه در پی کسب اطلاع از آتش سوزی گسترده جنگل های بخش کجور، ضمن فراخوان نیروهای بسیجی و پاسدار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نوشهر، مهرداد ابراهیم پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی آتش سوزی گسترده جنگل های بخش کجور این شهرستان در محدوده روستاهای دلَسم و ویسَر، نیروهای بسیجی و پاسدار در کنار سایر نیروهای خدمات رسان و اهالی منطقه جهت کمک به اطفاء و جلوگیری از گسترش آتش سوزی به مناطق مزبور اعزام شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نوشهر در ادامه افزود: حدود 150 نیروی بسیجی به همراه 18 پاسدار در کنار 150 نفر از نیروهای مردمی و همچنین نیروهای محیط زیست، منابع طبیعی، آتش نشانی و هلال احمر شروع به اطفاء حریق و اقدامات پیشگیرانه جهت جلوگیری از سرایت آتش به سایر مناطق همجوار نمودند.

ابراهیم پور بیان کرد: در این مأموریت تاکنون خودروهای نظامی و شخصی بسیجیان نیز جهت نقل و انتقال نیرو و امکانات از قبیل پمپ دوشی انفرادی ، بیل و.

به نزدیک ترین نقطه ممکن استفاده شده است.

وی با اشاره به شرایط نامساعد جوی از لحاظ وزش باد شدید گرم در مناطق مرتفع جنگلی و صعب العبور منطقه، کنترل حجم بالای آتش توسط نیروی انسانی بصورت میدانی را امری دشوار دانست و بیان کرد:  جهت جلوگیری از گسترش آتش که ممکن است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام نیروهای بسیج برای کنترل آتش سوزی جنگل های کجور

اعزام نیروهای بسیج برای کنترل آتش سوزی جنگل های کجور