مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1400 ساعت 06:102021-12-22بين الملل

اتیوپی: قصد ادامه عملیات نظامی علیه شورشیان تیگرای را نداریم


دولت اتیوپی اعلام کرد که قصد ادامه حملات علیه نیروهای جبهه آزادسازی تیگرای را ندارد اما دنبال اطمینان از تکرار حملات شورشیان به مناطق تحت کنترل ارتش است.

- دولت اتیوپی اعلام کرد که قصد ادامه حملات علیه نیروهای جبهه آزادسازی تیگرای را ندارد اما دنبال اطمینان از تکرار حملات شورشیان به مناطق تحت کنترل ارتش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، رضوان حسین، وزیر خارجه اتیوپی در جریان دیدارش با سفرای کشورها اظهار کرد، دولت اتیوپی قصد ادامه حملات را ندارد اما دنبال آن است اطمینان حاصل کند که شورشیان تیگرای، توانایی سازماندهی عملیات مجدد علیه مناطق تحت تسلط ارتش را نداشته باشند.

وزیر امور خارجه اتیوپی در گفت وگویی درباره وضعیت فعلی این کشور، به نشست ویژه اخیر شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد درباره اتیوپی اشاره کرد.

حسین از تشکیل یک کارگروه بین المللی برای بررسی مسایل حقوق بشری این کشور، انتقاد کرد و گفت: این یک امر غیر قابل قبول است.

وی ادامه داد که این تصمیم شورای حقوق بشر سازمان ملل را سیاسی جلوه داده و تعهدات اتیوپی برای انجام اقدامات مطابق با توصیه های مشترک دفتر کمیساریای عالی و کمیسیون اروپایی حقوق بشر را نادیده می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتیوپی: قصد ادامه عملیات نظامی علیه شورشیان تیگرای را نداریم

اتیوپی: قصد ادامه عملیات نظامی علیه شورشیان تیگرای را نداریم